BOŚ Bank - infolinia

Zależy Ci na czasie? Podajemy najszybszy kontakt na infolinię BOŚ Bank.

ktos_do_ciebie_dzwoni_z_banku_sprawdz_czy_nie_jest_oszustem_finai.png
Świeżaki za kilka tys. zł?

Świeżak za kilka tys. złotych? Szaleństwo! Liczymy, ile kosztują maskotki Biedronki

Są słodkie, ale w przeciwieństwie do owoców oraz warzyw – nie da się ich zjeść. Gang Świeżaków wrócił do Biedronki! Na jaką kwotę należy zrobić zakupy, aby je dostać? Ile kosztują Świeżaki?

Infolinia i całodobowe wsparcie dla Klientów indywidualnych BOŚ Bank jest dostępne pod numerami: 801 355 455 i +48 22 543 34 34.

Jeśli jesteś Klientem Bankowości Prywatnej lub Klientem VIP możesz skontaktować się poprzez dedykowaną infolinię pod numerem +48 22 543 34 44

Jeśli chcesz dowiedzieć się czegoś  na temat Twojego konta biznesowego - skontaktuj się poprzez numer +48 22 543 34 88

Oprócz usługi Infolinii BOŚ Bank ma dla swoich Klientów dodatkową usługę TeleBOŚ, czyli Bankowość Telefoniczna. Usługa ta rozszerza zakres kompetencji Doradców Telefonicznych na koncie Klienta kontaktującego sie telefonicznie z Bankiem. W ofercie TeleBOŚ są między innymi takie usługi jak:
-uzyskanie informacji na temat posiadanych w Banku produktów i powiązanych z nimi usług,
-złożenie dyspozycji dotyczące produktów np. zlecenie przelewu,
-wnioskowanie o nowe produkty bankowe,
-zastrzeżenie dokumentu tożsamości lub karty.

 

Więcej informacji na temat TeleBOŚ i jak można go uaktywnić znajduje się na stronie https://www.bosbank.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/twoja-bankowosc-codzienna/telebos

Zapisz się na newsletter!

IcoButtonRightArrow double-arrow-top close arrow-down fb twitter link gplus gplus white linkedin linkedin white Search Arrow-left Arrow-right Camera Chat Edit Finai-logo---pie Pencil Picture Pictures Quotation